Direktlänk till inlägg 11 september 2010

BARA TANKEN!

Av Ida & Christina - 11 september 2010 12:43

Bara tanken på att man ska sitta i möte hos roktorn på måndag pga att en viss person sitter och skriver skit om mig o min vän på faceboom och inte nod med et så är hennes mamma med henne när hon skriver det och en del av det har hennes mamma skrivit!jag blir så arg att javg inte vet var jag ska ta vägen!

En grej som jag inte kommer gå ut med till mina nära och kära mer en familjen är att jag TÄNKER byta skola pga av allt.Alltså inget hon sak få veta en dag kommer min stol vara tom och det är då mina bäsevänner som vet om etta ska få säga att jag bytt skola.. så det är inte många som vet eller kommer få veta förens jag är boorta! många säger att det inte är någon bra lösning men som jag ser det är det bättre att jag byter än att jag ska få gå och vänta på att hon ska byta!för jag orkar inte mer jag känner mig otrygg och osäker iskolan litear inte på lärarna eller någe då man märker att dom tar hennes parti!Och inte nog med det så sitter hon och hennes mamma och säger att vi mobbar henne men vafan det är ju för ihelvete jag och min vän som är utsatta för mobbning!inte konstigt att jag ignorerar henne helt då!Ilskan skriker inom mig det finns ett hat där som inte brukar vara där!Och dom jävlarna till lärare bara:ja men vem tar du ut din Ilska på då?

jag bah min loggbok!

Dom bara:vad skriver du där då?

Inse det är inte så svårt att förstå att det är mitt liv ni lägger er i!

Iaf så står det JAG HATAR DIG över typ hela min loggbok! jag blir tokig över detta men ajja det löser sig förr eller senare!

Det finns en känsla inom mig som jag aldrig kännt tidigare för någon..men ändå et jag vad känslan heter.den heter HAT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Christina - 21 oktober 2010 19:08

hej jag var inne på en hemida och såg att det var ben som lagt upp sin berättelse. jag frågade om jag fick publicera den här på bloggen,och det fick jag!:) det är super tack!                                                           
           ...

Av Ida & Christina - 2 oktober 2010 19:38

Ärligt!ska man vara så låg att man döper sig till ett litet charmtroll och sedan komenterar töntar?det är någon som gjort det här på våran blogg.bara för att vi vågar visa att mobbnig är fel betyder inte det att vi är töntar.bara för att vi båda har ...

Av Ida & Christina - 19 september 2010 09:29

Definiering av mobbning Mobbning kan definieras som att en person upprepade gånger under en viss tidblir utsatt för negativa handlingar från en eller flera personer Självkänsla Mobbning förstör många barns vardag, gör dem olyckliga och förstör d...

Av Ida & Christina - 14 september 2010 17:26

Det kan finnas mycket man funderar över kring Mobbning..eller? Som tur är är personer olika.Olika personer,Olika känslor.Olika föräldrar,Olika utseende.Olika intressen,Olika vänner..Allt kan vara annorlunda för en person.Låt oss säga att du har set...

Av Ida & Christina - 13 september 2010 15:31

Mötet gick väll så där jag så äkla förbannad bara och sen att H fick gå ut vaFAN! ajja orkar inte skriva nu hörs ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards