Direktlänk till inlägg 12 september 2010

En ny på bloggen!

Av Ida & Christina - 12 september 2010 21:18

Hejsan!jag har fått en som också vill ha denna blogg en som har erfarenhet av mobbning..Hon heter Christina..Jag har också gjort två kategorier så det som jag skriver heter Ida och det hon skriver heter christina..Dock så har inte hon alltid till internet men hon kommer blogga när hon kan.Resten om henne får hon skriva själv

Vi hörs

Kraam Ida

Ida
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Christina - 21 oktober 2010 19:08

hej jag var inne på en hemida och såg att det var ben som lagt upp sin berättelse. jag frågade om jag fick publicera den här på bloggen,och det fick jag!:) det är super tack!                                                           
           ...

Av Ida & Christina - 2 oktober 2010 19:38

Ärligt!ska man vara så låg att man döper sig till ett litet charmtroll och sedan komenterar töntar?det är någon som gjort det här på våran blogg.bara för att vi vågar visa att mobbnig är fel betyder inte det att vi är töntar.bara för att vi båda har ...

Av Ida & Christina - 19 september 2010 09:29

Definiering av mobbning Mobbning kan definieras som att en person upprepade gånger under en viss tidblir utsatt för negativa handlingar från en eller flera personer Självkänsla Mobbning förstör många barns vardag, gör dem olyckliga och förstör d...

Av Ida & Christina - 14 september 2010 17:26

Det kan finnas mycket man funderar över kring Mobbning..eller? Som tur är är personer olika.Olika personer,Olika känslor.Olika föräldrar,Olika utseende.Olika intressen,Olika vänner..Allt kan vara annorlunda för en person.Låt oss säga att du har set...

Av Ida & Christina - 13 september 2010 15:31

Mötet gick väll så där jag så äkla förbannad bara och sen att H fick gå ut vaFAN! ajja orkar inte skriva nu hörs ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards